Galvanizli V şeklindeki çekme çubuğu güçlü dinamik yüklere dayanır. Güvenilirliğini artıran ve elektrik tesisatını dış hasarlardan koruyan profilli galvanizli sacdan yapılmıştır.
Sıcak daldırma galvanizli çelik şasi, yoldaki çeşitli dinamik yükler sırasında ve olumsuz hava koşullarında dayanıklılığı artıran, birbirine kaynaklanmış profilli elemanlardan yapılmıştır.
Römorkun zemini, kaymayı önleyici kaplamaya sahip, 9 mm kalınlığında çok katmanlı lamine kontrplaktan yapılmıştır. Aşınmaya ve neme karşı dayanıklıdır.
Yanlar, takviye için ek profilli galvanizli çelik sacdan yapılmıştır. Takviye çubukları, yan panellerin dinamik ve darbe yüklerine karşı direncini artırır. Ön ve arka tarafları açılabilmektedir. Yan panellere KNOTT marka güçlendirilmiş yan mandalları takılmıştır.
Yan bölüm, takviye için ek profilli galvanizli çelik sacdan yapılmıştır. Takviye çubukları, yan panellerin dinamik ve darbe yüklerine karşı direncini artırır.
Ön ve arka tarafları açılabilmektedir. Yan panellere KNOTT üreticisinin güçlendirilmiş yan mandalları takılmıştır.
Burulma süspansiyonu, çeşitli römork yüklerinde dengeli ve yumuşak sürüş sağlar. Entegre burulma aksları yine KNOTT markadır.
Dingil 750 kg yük için tasarlanmıştır, poyra yatakları koruyucu kapaklarla donatılmıştır ve yataklar çalışma ömürleri boyunca ek yağlama ve ayar gerektirmez.
Elektrik tesisatı, kalıplanmış konektörlere ve kalıplanmış bayonet konektörlere sahip kalıplanmış otomotiv kablosundan yapılmıştır. 7 pinli bir fiş takılıdır. Treyler elektrik tesisatının tamamı Aspöck markadır.
Sıcak daldırma galvanizleme yoluyla korozyon önleyici koruma, diğer metal yüzey koruma türlerinden çok daha etkilidir. Yapı boşluklarının yanı sıra dış yüzeylerde de korozyona karşı güvenilir koruma sağlayarak römorkun ömrünü önemli ölçüde uzatır.
TEKNİK ÖZELLİKLER
Yükleme Kapasitesi 566 Kg
Boş Ağırlık 184 Kg
Toplam yükleme kapasitesi 750 kg
Toplam Dış Boyutlar 3718x1794x903 mm
Max Yükleme Yüksekliği 530 mm
İç Boyutlar 2521x1354x373 mm
Jant & Lastik 155/80/R13
Römorkla Yola Çıkmadan Önce Mutlaka Yapılması Gerekenler:
Römorkla güvenli bir yolculuk için yola çıkmadan önce aşağıdaki kontrolleri yapmanız büyük önem taşıyor:
-
Görsel Kontrol: Römorkunuzdaki tüm cıvataları, kaynak noktalarını ve genel durumu gözle kontrol edin. Herhangi bir çatlak, paslanma veya aşınma olup olmadığına dikkat edin.
-
Lastikler ve Bijonlar: Lastik basınçlarını kontrol edin ve üretici tarafından belirtilen değerlere uygun olduğundan emin olun. Bijon bağlantılarının sıkı olduğundan emin olun.
-
Yük Bağlantısı: Yükünüzü sağlam bir şekilde bağladığınızdan emin olun. Ani fren veya olası kazalarda yükün kaymaması veya düşmemesi hayati önem taşır.
-
Görünürlük: Eğer römorkunuz yüksüz ve yere çok yakınsa, diğer sürücüler tarafından kolayca fark edilebilmesi için gerekli önlemleri alın (örneğin, reflektörler veya işaret levhaları kullanın).
-
Sinyalizasyon: Sinyal lambalarının (fren lambaları, sinyaller, park lambaları) düzgün çalıştığından emin olun.
-
Ağırlık Dağılımı: Römorktaki ağırlığın, çeki okuna yakın (20-50 kg civarında) olduğundan emin olun. Bu, dengeli bir sürüş için önemlidir.
-
Kaplin Kilitlemesi: Römork kaplinin çeki topuzuna tam olarak kilitlendiğinden emin olun. Gerekirse jokey tekeri kullanarak römorku yukarı kaldırın ve aracın da yukarı doğru hareket ettiğini gözlemleyerek bağlantının sağlamlığını kontrol edin.
-
Sürüş Hızı: Römorkla seyahat ederken hızınızı en fazla 90 km/saatte tutmaya özen gösterin. Yüksek hızlarda römorkun kontrolü zorlaşabilir.
-
Virajlar: Virajları geniş bir açıyla alın ve dikiz aynasından römorkun dönüşünü takip edin. Gerekirse daha yavaş bir hızda dönerek güvenliği sağlayın.